English | پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

سخت‌کوشی شهید رئیسی برای مدیران کشور درسی بزرگ است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: سخت‌کوشی شهید رئیسی برای مدیران کشور درسی بزرگ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در جمع جهادگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: در دو سفری که رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرد، شاهد برنامه فشرده کاری شهید رئیسی در این سفرها بودیم.

وی با اشاره به تواضع شهید رئیسی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی هیچ وقت آیت الله رئیسی به عنوان پیش نماز قرار نمی‌گرفتند و این مشی شهید رئیسی در همه سفرهای استانی بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به ارتباط شهید رئیسی با خداوند و نیت خالصانه این شهید والامقام در کمک به مردم خاطرنشان کرد: انس با خدا و باری تعالی برای موفقیت در کار نیاز است همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ هرچه مسئولیت و مقام افراد افزایش یابد ارتباط او با خداوند نیز باید افزایش یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی گفت: خدمتگزاری و تلاش شبانه روزی شهید رئیسی که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اشاره کردند برای همه ما درس مدیریتی است.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، شهید رئیسی شب را از روز نمی‌شناخت خاطر نشان کرد: سخت‌کوشی شهید رئیسی به اندازه‌ای بود که پس از سفری بلندمدت بیش از ۱۰ ساعته و بازگشت به کشور بلافاصله به سفر استانی رفتند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ارتباط با خداوند سبب شده است تا شهید رئیسی در بین مردم نیز محبوب شده و محبوب خدا نیز باشد گفت: نمود آن در تشییع باشکوه شهدای خدمت مشاهده شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه کسی که نفع او بیشتر به مردم برسد محبوب ترین فرد نزد خداوند است عنوان کرد: سختکوشی شهید رئیسی هم برای ما درس است و هم رئیس جمهور آینده باید از آن درس بگیرد.

وی با بیان اینکه باید امتداد راه دولت رئیسی در دولت آینده دنبال شود عنوان کرد: مردم از بسیاری خدمات شهید رئیسی و دولت سیزدهم خبر ندارند و باید در این زمینه جهاد تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اقدامات زیرساختی ارزشمندی در دولت شهید رئیسی انجام شده است گفت: اگرچه هنوز اثرات آن در سفره‌های مردم مشهود نیست اما اقدامات ارزشمندی در زمینه های مختلف در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه عده‌ای در کشور هستند که در مرحله نخست انتخابات حضور نیافتند افزود: اما امروز باید با رعایت اصل بی‌طرفی افزایش مشارکت مردم در انتخابات را تبلیغ کرد، چراکه به فرموده مقام معظم رهبری هر رأی داخل صندوق در واقع رای به نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد؛ رئیس جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی و در خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر باشد

طراحی سایت توسط فراکارانت