English | جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: امسال بیش از ۱۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان آرادانی خریداری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: امسال بیش از ۱۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان آرادانی خریداری می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مراد خادم در جلسه هماهنگی خرید گندم سال ۹۸ که با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آرادان برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان انجام شده و امسال نیز مانند سال‌های گذشته گندم مازاد از گندمکاران خریداری می‌شود.
مدیر تعاون روستایی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: در استان سمنان آمادگی لازم برای خرید گندم وجود دارد.
احسان عباسپور گفت: هماهنگی‌های لازم در شبکه تعاون روستایی برای مباشرت خرید انجام‌شده و خرید در موعد مقرر انجام می‌شود.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز از شرایط جوی امسال ابراز خرسندی کرده و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان تولید گندم بسیار مطلوب باشد.
لطف‌الله رضایی با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان آرادان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: این شهرستان ۱۱ درصد سطح زیر کشت گندم استان را دارا بوده، ولی بیش از ۱۵ درصد تولید گندم استان را دارد.
وی با بیان اینکه آرادان ازنظر تولید در واحد سطح نیز در استان رکورددار است گفت: خوشبختانه استان سمنان ازنظر کیفیت گندم تولیدی استان ارتقاء داشته که این مهم یک موفقیت بزرگ برای استان سمنان است.
فرماندار شهرستان آرادان نیز در این نشست خواستار پیگیری تعاون روستایی برای ساخت انبار مسقف شده و همچنین خواستار پیگیری و هماهنگی لازم با نیروی انتظامی درزمینه خرید گندم و آموزش کارشناسان خرید شد.
بخشداران نیز از هماهنگی با اعضاء شوراها و دهیاران درزمینهٔ خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر دادند.

طراحی سایت توسط فراکارانت