English | جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: شرکت در انتخابات یک خرمشهر دیگر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله قربانیان در نشست گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: پیروزی و آزاد سازی خرمشهر یک عملیات و پیروزی بزرگ بود.

وی گفت: خرمشهر بعد از ۱۹ ماه اشغال در چنگال نظامیان حزب بعث عراق با رشادت رزمندگان و همچنین جهادگران آزاد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما خرمشهر ها در پیش داریم گفت: حضور در انتخابات خرمشهر دیگری است که همه باید با شرکت در آن سیلی محکمی به دشمن بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانیان با بیان اینکه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری های تحسین برانگیز رزمندگان است اضافه کرد: دشمن امروز به دنبال این است که خرمشهر ذهن و فکر ما را تسخیر کند و باید با حضور حماسی در پای صندوقهای رأی این توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه مردم امروز از نظر معیشت و اقتصادی در مضیقه هستند اما در روز ۲۸ خرداد با انگشتان مهرزده در واقع رآی به نظام و انقلاب میدهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشست گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگر این سازمان تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت