English | جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

نمایشگاه «همه با هم نه به اعتیاد» در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

هم‌زمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه «همه با هم نه به اعتیاد» در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در این نمایشگاه راه‌های پیشگیری از اعتیاد و همچنین معرفی انواع مواد مخدر و ماهیت این مواد و شکل ظاهری آن برای پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تشریح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه این نمایشگاه سیار «همه با هم نه به اعتیاد» اظهار داشت: اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که دامن بخشی از افراد جامعه را گرفته و فرهنگ‌سازی در زمینه مقابله با این آسیب اجتماعی بسیار ضروری است.

حمید عرب افزود: آگاه‌سازی عمومی یکی از مهم‌ترین بسترها و راه‌حل‌های فرهنگ‌سازی در راستای مقابله با اعتیاد است و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: ارتباط با خانواده بهترین راه پیشگیری از اعتیاد است و والدین باید با فرزندان خود ارتباط صمیمانه داشته باشند و مانع از لغزش وی به سمت اعتیاد شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه سیار «همه با هم نه به اعتیاد» با هدف شناخت انواع مواد مخدر و آشنایی پرسنل سازمان و اثرات آن برگزار شد افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عکس و تولیدات فرهنگی و هنری زمینه‌ساز آگاه‌سازی عمومی در حوزه مقابله با اعتیاد است و جهاد کشاورزی در این راستا اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.

عرب با اذعان به اینکه اعتیاد فاجعه‌ای هولناک و لکه‌ای سیاه و ناپسند در جهان امروز است اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم تا به سمت جامعه عاری از اعتیاد و پاک حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نمایشگاه «همه با هم نه به اعتیاد» با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی استان سمنان در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برپا شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت