English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

همزمان با هفته جهاد کشاورزی با خانواده شهدای سنگرساز بی سنگر دیدار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان و همچنین تعدادی از کارمندان در هفته جهاد کشاورزی با خانواده شهدای سنگرساز بی سنگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه  سازمان در دیدار با خانواده شهدای سنگر ساز بی سنگر  اظهار داشت: شهدا در نزد خداوند دارای جایگاه بالا و ارزشمندی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا علاوه بر پدر و مادر خود می‌توانند تا هفتاد نفر را در نزد خداوند شفاعت کنند گفت: همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم تا در روز قیامت مدیون خون آنان نباشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه «گمان نبرید که کسانی که در راه خدا کشته شدند مردند بلکه آنها زنده اند و نزد خدا روزی میخورند« افزود: شهدا بر همه کارها و امور  ما نظاره گر  هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانیان با بیان اینکه عزت و سرافرازی امروز کشور را مرهون دلاورمردی های شهدا هستیم افزود: شهدا الگوهای ارزشمندی هستند که همه باید برای رسیدن به راه روشن از آنان پیروی کنیم.

در هفته جهاد کشاورزی با خانواده شهدای سنگر ساز بی سنگر « عبدالرضا شاهی» دیدار شد. این شهید بزرگوار در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۳ به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین دیدار با خانواده شهید والامقام « جواد طاهری» از دیگر برنامه‌ها در هفته جهاد کشاورزی بود، این شهید گرانقدر در سال ۶۲ در عملیات خیبر آسمانی شدند.

طراحی سایت توسط فراکارانت