English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پروژه «گاوداری شیری» در آرادان افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته جهاد کشاورزی پروژه «گاوداری شیری» در آرادان افتتاح شد.
🔹️به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در آیین افتتاح این پروژه‌ها استاندار سمنان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و برخی معاونان و مدیران بخش کشاورزی حضور داشتند.
🔹️محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آیین افتتاح این پروژه بخش دام استان سمنان گفت: امروز گاوداری شیری با ظرفیت ۵۰ رأس مولد در شهرستان آرادان منطقه شتر چشمه افتتاح شد.
🔹️وی با اشاره به برخی از مشخصات این پروژه بخش دام استان سمنان گفت: پروژه گاوداری شیری در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۲۹ مترمربع مسقف و یک هزار و ۴۲۰ متر مربع غیر مسقف احداث شده است.
🔹️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سال بهره‌برداری از این پروژه بخش تولیدات دامی را در هفته جهاد کشاورزی امسال عنوان کرد و گفت: در مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ۵۱ میلیارد ریال است.
🔹️قاسمی با بیان اینکه منبع مالی این طرح از محل آورده متقاضی و تسهیلات بانکی گفت: بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی بوده است.
🔹️وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه بخش کشاورزی از محل تسهیلات بانکی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بانکی کشاورزی است گفت: از این محل نیز برای اجرای این پروژه بخش کشاورزی ۲۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت