English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

                                          بسم‌الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):«پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود»

پدافند غیرعامل به عنوان راهی کم‌هزینه، یکی از موثرترین روش‌های دفاع کشور در برابر دشمنان است و می‌توان گفت به عنوان یکی از برنامه‌های  امنیت ملی و داخلی کشور دارای جایگاه بسیار بالایی است.

بدون شک در برهه‌ حساس کنونی که دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب است توجه به موضوع مهم پدافند غیرعامل به عنوان یک راهبرد مهم و اساسی مصون‌سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

از آنجا که بخش کشاورزی وظيفه اصلی امنيت غذایی کشور را به عهده داشته و همواره با چالش‌ها و تهدیدات مختلف همراه بوده است و بروز تهدیدات مختلف و جدید نیاز به راه‌های نوین برای مقابله با آن دارد از این رو توجه به اصول و الزامات پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان ناکام می‌کند.

هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است تا همه مسئولان در حوزه وظایف خود، توجه به پدافند غیرعامل را که مقام معظم رهبری بارها در منویات خود به آن تأکید داشتند سرلوحه امور خود و وظایف دستگاهی خود قرار دهند تا شاهد کاهش آسیب‌پذیری و ارتقاء سطح  پایداری امنیت ملی باشیم.

اینجانب هفته پدافند غیرعامل را به تمامی تلاش‌گران این عرصه تبریک عرض نموده و دوام توفیقات آنان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

                                                          محمدرضا قاسمی

                                      رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان..

طراحی سایت توسط فراکارانت