English | شنبه, ۵ اسفند , ۱۴۰۲

کسب رتبه دوم سازمان جهاد کشاورزی در ارزیابی‌های شاخص‌های حقوق مصرف‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان  جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ارزیابی‌های شاخص‌های حقوق مصرف‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمت و ارباب رجوع و مشتری مداری رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید عرب اظهار داشت: بر اساس نامه استانداری سمنان این سازمان در ارزیابی‌های شاخص‌های حقوق مصرف‌کنندگان و دریافت‌کنندگان خدمت و ارباب رجوع و مشتری مداری در سال ۱۴۰۰ در بین ۹۳ دستگاه اجرایی ارزیابی شده استان رتبه دوم را کسب کرد.

وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این ارزیابی با کسب ۹۵ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز حائز رتبه دوم استان سمنان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان  جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: این موفقیت با تلاش جمعی همکاران سازمان و با پیاده‌سازی ۳۵ گانه شاخص‌ها بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه با رویکرد رفع موانع و کاهش فرایند ارائه خدمت به جامعه هدف و مستند سازی دقیق صورت گرفته است.

طراحی سایت توسط فراکارانت