معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ارزیابیهای شاخصهای حقوق مصرفکنندگان و دریافتکنندگان خدمت و ارباب رجوع و مشتری مداری رتبه دوم را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید عرب اظهار داشت: بر اساس نامه استانداری سمنان این سازمان در ارزیابیهای شاخصهای حقوق مصرفکنندگان و دریافتکنندگان خدمت و ارباب رجوع و مشتری مداری در سال ۱۴۰۰ در بین ۹۳ دستگاه اجرایی ارزیابی شده استان رتبه دوم را کسب کرد.وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این ارزیابی با کسب ۹۵ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز حائز رتبه دوم استان سمنان شد.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: این موفقیت با تلاش جمعی همکاران سازمان و با پیادهسازی ۳۵ گانه شاخصها بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه با رویکرد رفع موانع و کاهش فرایند ارائه خدمت به جامعه هدف و مستند سازی دقیق صورت گرفته است. |



- صفحه اصلی
- درباره ما
- تاریخچه وزارت
- ساختار سازمانی
- میز خدمت
- معرفی خدمات
- سیمای کشاورزی
- شفافیت عمومی سازمان
- خدمات کارکنان
- تماس با ما