English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

۷۱ پروژه همزمان با دهه فجر در استان سمنان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت:  ۷۱ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی این استان به مناسبت گرامیداشت هفته  دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: این پروژه ها با صرف ۷۲۸ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اشتغال مستقیم ایجاد شده با افتتاح این پروژه ها افزود: این پروژه ه ۱۵۶ اشتغال مستقیم در استان سمنان ایجاد می کنند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از ایجاد ۸۷ فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم با افتتاح این تعداد پروژه خبر داد.

میرعماد با بیان اینکه در مجموع ۱۸۷ خانوار از افتتاح و فعالیت این پروژه ها بهره مند می شوند اضافه کرد: ۶ پروژه از این پروژه ها سهم حوزه تولیدی  و  ۶۵ پروژه نیز در حوزه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان برای هفته گرامیداشت دهه فجر آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان وی با بیان اینکه این پروژه ها با صرف ۷۲۸ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است افزود: از مجموعه این اعتبار ۲۹۸ میلیارد ریال اعتبارات ملی است و ۱۴ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۹۵۰ میلیون تومان خودیاری و مابقی آورده شخصی و تسهیلات ریالی است.

میرعماد با بیان اینکه این پروژه ها در تمامی شهرستان ها آماده بهره برداری است تصریح کرد: در دامغان ۱۲ پروژه, سرخه۱۰, سمنان ۲ پروژه، شاهرود ۹ ، گرمسار ۱۷ پروژه، مهدی‌شهر ۴ پروژه و میامی نیز یک پروژه افتتاح می‌شود.

وی گفت: همچنین در ایام الله دهه فجر ۵ پروژه کلنگ زنی می شود که اعتبار پیش‌بینی شده برای امسال ۴۲ میلیارد و  ۲۶۲ میلیون ریال و برای سال آینده نیز ۹۵ هزار میلیون ریال پیش بینی شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت