English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

آزاد سازی خرمشهر از روز های ماندگار در تاریخ انقلاب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: روز آزادسازی خرمشهر از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میر عماد در برنامه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: با آزادسازی خرمشهر تمامی معادلات جنگ عوض شد و خسارت سنگینی به دشمن وارد شد.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اینکه روز آزادسازی خرمشهر «یوم الله» است گفت: آزادسازی خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزشها بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به رشادت ها و دلاورمردی های شهدا برای حفظ خاک کشور در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هر چه داریم از خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان غیوری است که برای حفظ انقلاب با دشمنان جنگیدند.

میرعماد با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه مقاومت هستند اضافه کرد: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایستادگی های خانواده های شهدا است و ما باید حافظ خون شهدا و آرمان‌های آنها باشیم.

وی با بیان اینکه امروز خواسته شهدا از ما حفظ نظام و تبعیت از ولایت فقیه است اضافه کرد:  همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات نیز گفت: باید بستر برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

میرعماد با بیان اینکه دشمن به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است افزود  خانواده جهاد کشاورزی استان سمنان همانند سالهای گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات سیلی محکمی بر دهان دشمن خواهد زد.

طراحی سایت توسط فراکارانت