English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی در دستور کار باشد

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی گفت: این مهم از طریق به‌کارگیری سیستم‌های نوین آبیاری و محصولات کم آب‌بَر پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشستی با شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی این استان که در سالن جلسات سازمان‌جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والامقام جهادگر سطح استان اظهار داشت: با توجه به کم‌آبی موجود در استان، باید بدون افزایش سطح زیرکشت در راستای افزایش بهره‌وری از طریق به‌کارگیری سیستم‌های نوین آبیاری و محصولات کم آب‌بَر، انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در حوزه رشد تولید، چرخ اقتصاد و معیشت مردم به صورت مستقیم ارتباط دارد که باید این‌ مهم را تقویت کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه جهاد کشاورزی نهاد برخواسته از انقلاب است افزود: امروز رمز موفقیت ما و بستر ساز پیشرفت در امور در تمامی حوزه‌ها، وحدت، انسجام و همدلی است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار گفت: نظارت بر بازار استان همواره در دستور کار سازمان‌جهاد کشاورزی باشد.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت کاری و وظایف تخصصی سازمان‌‌ جهاد کشاورزی و تقویت بدنه کارشناسی این مجموعه، بحث به کارگیری نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: آموزش‌های مختلف در حوزه جهاد کشاورزی در راستای برند سازی بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان برنامه‌ریزی شود.

هاشمی افزود: مباحث و موارد مطرح شده از سوی ریاست و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌های کاری این‌ مجموعه، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت