English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

توسعه روابط بین الملل، انتقال تکنولوژی و صادرات مهمترین برنامه های موسسه رازی

 
رئیس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی توسعه روابط بین الملل، انتقال تکنولوژی و صادرات را از مهمترین برنامه های موسسه رازی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر اسکندر زند در مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه رازی که ظهر چهارشنبه با حضور دکتر شفیعی پیشکسوت بزرگ این موسسه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و کارشناسان موسسه رازی برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات دکتر کهرام اظهار کرد: موسسه رازی افتخار کشور، سازمان تحقیقات و وزارت جهاد کشاورزی است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی با تاکید بر اینکه ۳ برنامه اصلی در این سازمان دنبال می شود، خاطرنشان کرد: افزایش اثربخشی، نوسازی و چابک سازی در زمینه تولید، تحقیق، آموزش، ترویج، نظارت و توجه به ذخائر ژنتیکی یکی از مهمترین این برنامه ها محسوب می شود.
وی بیان کرد: بحث هوشمندسازی در برنامه چابک سازی از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا این مهم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
دکتر زند توسعه روابط بین الملل و ارتباط گسترده با واکسن سازان بزرگ دنیا در زمینه انتقال تکنولوژی و صادرات را از مهمترین برنامه های موسسه رازی عنوان کرد و گفت: تقویت ابعاد علمی موسسه از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه توسعه علمی باید جدی گرفته شود.
وی اضافه کرد: واگذاری دانش های فنی ضمن حفظ تولید در موسسه رازی و کمک به اشتغال با افزایش تولید، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از دیگر موضوعاتی است که باید در برنامه های اصلی موسسه به آن توجه شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت