English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

جهاد کشاورزی استان سمنان در حوزه پدافند غیرعامل تجلیل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان رئیس کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی پدافند غیرعامل استان سمنان به دلیل تلاش و همراهی در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل این استان تجلیل شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در مراسم شورای پدافند غیرعامل استان سمنان، با اهدای لوح تقدیری که به امضای سردار جلالی، رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان رسیده است؛ از زحمات و تلاش های محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای همراهی در تحقق اهداف پدافند غیرعامل قدردانی شد.

 در این لوح تقدیر خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آمده است: پدافند غیرعامل عمری به قدمت تاریخ دارد و با گذشت زمان بر اهمیت و ضرورت آن افزوده شده است. تغییر، پدیده قالب عصر کنونی است که همه حوزه‌ها به ویژه پدافند غیرعامل را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آن را به سمت غنای بیشتر از نظر علمی، تخصصی و فنی سوق داده است.

 در بخش دیگری از این لوح تقدیر آمده است: امروزه و بر اساس این نگاه در همه ابعاد و حوزه‌های پدافند غیرعامل به ویژه برنامه‌ریزی توجه به کیفیت بخشی و متناسب سازی با شرایط جدید قابل مشاهده است. لذا امید می‌رود با شتاب بخشی به روند کنونی شاهد قرارگیری پدافند غیرعامل در جایگاه واقعی خود و تحقق اهداف و کارکردهای حوزه‌های مختلف باشیم.

️ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و استاندار سمنان در این لوح تقدیر با اشاره به اینکه در دستیابی به اهداف و الزامات راهبردی پدافند غیرعامل نقش برجسته تلاش و اهتمام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در سطح استان، بسیار ارزنده، مؤثر و درخور تقدیر بوده و خواهد بود؛ از تلاش‌ها، اقدمات و همکاری وی در تحقق اهداف دانند غیرعامل قدردانی کرده‌اند.

طراحی سایت توسط فراکارانت