English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: برنامه‌های تحقق شعار سال در بخش کشاورزی تدوین شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» گفت: برنامه‌های تحقق شعار سال در بخش کشاورزی استان سمنان تدوین شده و در کارگروه اقتصادی استان نیز به تصویب رسیده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به دستاوردهای این سازمان در بخش اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی این سازمان جزو اولین دستگاه هایی بود که تا حدودی به اهدافی که در برنامه اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده بود چه از نظر اشتغال و چه از نظر اهداف دست یافت.
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در این استان در راستای تحقق شعار سال گفت: خوشبختانه امسال نیز که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده برنامه‌های لازم برای تحقق این شعار در بخش کشاورزی تدوین شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از ظرفیت‌های استان سمنان در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: استان سمنان به رغم کمبود منابع آبی ظرفیت‌های مهمی در بخش کشاورزی دارد و در سال گذشته حدود ۹٫۴ درصد افزایش تولید در بخش کشاورزی در استان محقق شد.
میرعماد با اشاره به برنامه‌های این استان برای افزایش تولیدات کشاورزی گفت: امسال پیش بینی کردیم با افزایش عملکرد در واحد سطح ۴٫۹ درصد تولید را افزایش دهیم.
وی از برگزاری همایش‌های مختلف سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان سمنان خبر داد و گفت: کار خوبی که سال گذشته در استان انجام شد جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی و با برگزاری چند همایش حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه در بخش های مختلف کشاورزی منعقد شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پایان افزود: بخش عمده ای از این عملیات اجرایی این تفاهم‌نامه در استان آغاز شده و پیش بینی می‌شود اگر حتی۵۰ درصد این تفاهم نامه ها نیز تحقق پیدا کند در بخش کشاورزی استان سمنان گامی رو به جلو صورت گرفته است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت