خلاصه وظايف
– برنامه ریزی و نظارت بر امور استخدام، بازنشستگی، نقل و انتقال کارکنان، ارتقاء شغلی، قوانین و مقررات اداری
– برنامه ریزی و نظارت بر حسن جريان كليه امور واحدهاي تحت مسئولیت.
– سازماندهي فعاليتهاي مرتبط و تقسيم كار، تعيين وظايف و حدود مسئوليتها و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي.
– ارائه دستورالعملهاو ضوابط مربوطه جهت اجرا.
– شركت در كميسيونها، سمينارها، كميته ها و جلسات مختلف و تهيه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق.
– تشريك مساعي با واحدهاي ذيربط در تنظيم آئين نامه ، بخشنامه و …. .
– اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابير لازم به منظور حسن انجام هدفهاي مورد نظر.
– پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين احتياجات مرتبط.
– اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جاري.
– تهيه گزارشات لازم جهت ارائه به مقام مافوق.
– برنامه ریزی و نظارت بر اجراي امور ارزشيابي ساليانه كاركنان و تعيين ضرايب افزايش سنواتي آنان جهت صدور حكم حقوقي مربوطه.
– همكاري در امر آموزش و پژوهش در زمينه شغلي.
– برنامه ریزی و نظارت بر امر آموزش كاركنان با همكاري مسئولين مربوطه.
– برنامه ریزی و نظارت بر اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به شكايات بر حسب مورد.
– انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق