English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

فاز اول ستاد نمادین پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی استان سمنان افتتاح شد.

فاز نخست طرح نمادین ستاد پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی استان سمنان در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان افتتاح شد.

به گزاش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فاز نخست این طرح با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمعی از مدیران و ایثارگران بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان طرح نمادین ستاد پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی استان سمنان قرار است در سه فاز به بهره برداری نهایی رسیده و آماده بازدید عموم مردم شود.

محمدرضا قاسمی با اشاره به لزوم انتقال ارزش های دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان به ویژه جهادگران استان سمنان به نسل جدید جامعه، بر لزوم برنامه ریزی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان برای بازدید و بهره برداری هرچه بیشتر اقشار مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از طرح نمادین ستاد پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی استان سمنان تأکید کرد.

وی گفت: ساخت این پروژه بزرگ با همت خیرین و مساعدت بخش غیر دولتی به بهره برداری رسیده است.

محمدهادی عموزاده مسئول اجرای طرح ستاد نمادین پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی استان سمنان در حاشیه بهره برداری از این طرح عنوان کرد: طرح نمادین ستاد پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی استان سمنان در فاز نخست شامل سنگرهای نمادین زیززمینی است که ادوات و تجهیزات مورد استفاده در سنگرها از سوی رزمندگان در آن گنجانده شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای فازهای تکمیلی این طرح گفت: در فازهای بعدی وارد بحث های محتوایی می شویم.

گفتنی است در پایان این مراسم از  سید حسن میرعماد رییس پیشین سازمان جهاد سازندگی،حسین قدس پیشکسوت جهادگر،غلامعلی کاشفی مدیر حراست،ابوالفضل کرم الدین،خانواده شهید شادلو و علی میرزا یحیایی با اهدا لوحی  قدردانی شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت