English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد : حدود ۸۰ % از هزینه های دوره پرورش دام مربوط به تامین خوراک مورد نیاز دام می باشد .

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود : ۸۰ % از هزینه های پرورش دام در تولید گوشت را خوراک دام به عهده دارد که در این زمینه معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان اقدامات زیادی برای کنترل کمی و کیفی آن انجام داده است .
شاه حسینی از تجهیز ، نوسازی و مکانیزه شدن مرغداری های استان سمنان خبر داد و گفت : این اقدامات در راستای افزایش عملکرد و تحقق اهداف در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ انجام گرفته است .
وی با اشاره به بهره برداری دو منظوره از استخر های ذخیره آب کشاورزی در استان اذعان داشت : بر اساس تفاهم نامه ای که با مدیریت آب و خاک انجام شده مقرر گردیده تا استخرهای ذخیره آب کشاورزی بگونه ای احداث شوند که جهت پرورش ماهی نیز بتوان از آن استفاده نمود که در این راستا تقریبا تمامی استخرهای ذخیره آب کشاورزی موجود در استان قابلیت پرورش ماهی را دارا می باشد .
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان استفاده از بچه ماهی اصلاح شده را در حوزه اقدامات تولید و پرورش آبزیان عنوان کرد و گفت : افزیش تولید در واحد سطح با استفاده از مکانیزه کردن در آبزی پروری از دیگر اقدامات این حوزه است .

 

 

طراحی سایت توسط فراکارانت