English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛یک مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در میامی افتتاح شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛یک مجتمع بزرگ گلخانه‌ای در میامی افتتاح شد

مجتمع بزرگ گلخانه‌ای سیمرغ میامی امروز در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران این استان به بهره‌برداری رسمی رسید.

به گزاش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این گلخانه در پنج کیلومتری ورودی شهر میامی واقع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه افتتاح رسمی از این پروژه مهم گلخانه‌ای گفت: مجتمع گلخانه‌ای سیمرغ میامی در مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده بهره‌برداری شده است.

محمدرضا قاسمی با اشاره به اینکه مجتمع گلخانه‌ای سیمرغ قرار است محصولات “پاپایا” و “موز” تولید کند عنوان کرد: در مجموع ۸۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای تکمیل و بهره‌برداری از این مجتمع گلخانه‌ای انجام شده است.

وی افزود: از این میزان سرمایه‌گذاری، ۵۳ میلیارد ریال مربوط به سرمایه ‌گذاری ثابت و ۱۴ میلیارد ریال نیز سهم سرمایه‌گذاری در گردش مجتمع گلخانه‌ای سیمرغ میامی بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: تسهیلات پرداخت شده برای احداث این مجتمع گلخانه‌ای از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه مربوط به سال ۱۴۰۰ تأمین شده است.

قاسمی افزود: این گلخانه از نوع گلخانه‌های خاکی و با پوشش پلی‌اتیلنی است که امروز به بهره‌برداری رسیده است و به زودی کار کشت در آن آغاز می‌شود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت