English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مرداد ماه  روز شهادت خبرنگار متعهد، شهيد صارمي بهانه‌ای است تا این روز را به اصحاب رسانه این جهادگران حوزه اطلاع‌رسانی تبریک بگوییم.

تلاش خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخش به جامعه امری خداپسندانه است و این سربازان شجاع آگاهی بخشی، جهادگرانه با قلم خود در راه اصلاح امور حرکت و به اعتلای کشور کمک می‌کنند.

واضح و مبرهن است که خبرنگاران این مرز و بوم شب و روز بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها به خاطر عشق به شغل خود و همچنین اعتلای سرزمین‌شان تلاش می‌کنند و باید برای این همت بلند به آنان دست مریزاد گفت.

در عصری که به نام عصر ارتباطات نامیده شده و دشمن از طریق هجمه رسانه‌ای و تولید محتواهای مسموم درصدد ضربه زدن به کشور و ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی در کشور است، اصحاب رسانه متعهد و دلسوز در کنار سایر ارکان نظام بوده و تلاش‌های بیهوده دشمنان را در عرصه رسانه‌ای خنثی می‌کنند.

اینجانب به نمایندگی از همه جهادگران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روزخبرنگار را  به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان که خالصانه و با نگاهی ویژه به بخش کشاورزی استان سمنان قلم زده و به دنبال پیشرفت و توسعه این بخش هستند تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در مسیر روشن آگاهی‌بخشی موفق باشند.

طراحی سایت توسط فراکارانت