![](http://semnan-aj.ir/wp-content/uploads/2022/03/کسب-رتبه.jpg)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ارزیابیهای شاخصهای حقوق مصرفکنندگان و دریافتکنندگان خدمت و ارباب رجوع و مشتری مداری رتبه دوم را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید عرب اظهار داشت: بر اساس نامه استانداری سمنان این سازمان در ارزیابیهای شاخصهای حقوق مصرفکنندگان و دریافتکنندگان خدمت و ارباب رجوع و مشتری مداری در سال ۱۴۰۰ در بین ۹۳ دستگاه اجرایی ارزیابی شده استان رتبه دوم را کسب کرد.
وی گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این ارزیابی با کسب ۹۵ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز حائز رتبه دوم استان سمنان شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: این موفقیت با تلاش جمعی همکاران سازمان و با پیادهسازی ۳۵ گانه شاخصها بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه با رویکرد رفع موانع و کاهش فرایند ارائه خدمت به جامعه هدف و مستند سازی دقیق صورت گرفته است.
|