English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

یا مقلب القلوب و الابصار/یا مدبر الیل و النهار/یا محول الحول و الاحوال/حول حالنا الی احسن الحال

نوروز بهانه‌ای است تا بار دیگر نعمات خوب خداوند را به یاد آورده و از بابت آن شکرگذار حضرت حق باشم.

شکرگذار خداوند متعال از بابت وجود جهادگرانی که خدمت به مردم را در همه حال برای خود افتخار پنداشته و مخلصانه برای آسایش و رفاه مردم کوشیده‌اند.

جهادگرانی که در دوران دفاع مقدس پشتیبانی از مدافعان وطن افتخارشان بود و پس از آن به جهاد در راه بازسازی و توسعه زیرساخت‌های این مرز و بوم افتخار می‌کردند و امروز نیز مدال افتخار جهاد برای تأمین مایحتاج مردم و ایجاد امنیت غذایی در کشور را بر گردن می‌آویزند.

ضمن ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه و جهادی همه جهادگران امنیت غذایی در کشور به ویژه استان سمنان در طول سال ۱۴۰۰ و گرامیداشت ياد و خاطره همه عزيزان سفر كرده به ویژه ۱۱۸ شهید جهادگر استان سمنان، پيشاپيش حلول سال نو و بهار پرطراوت كه نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت است را به همكاران، بهره‌برداران حوزه ‌های مختلف خانواده بزرگ بخش کشاورزی و عموم مردم عزیز استان پهناور سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده، سالی سرشار از بركت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان برای همه آرزومندم.

بدون شک با نگاه نو به عرصه‌های مختلف فعالیتی در بخش کشاورزی می‌توان موجی از امید در کشور ایجاد کرده و با این نگاه اميد بخش به آینده و البته با نگرش نوین بر آموخته‌ها و اندوخته‌های حاصل از تجربيات گذشته آرامش و رفاه پایدار را برای مردم عزیز میهن به ارمغان آورد.

 در آغازین روزهای سال جديد، با استعانت از حضرت باری تعالی، امید آن دارم که همه ما در خدمت بی منت به مردم عزیز کشورمان ایران و استان عزیز و پهناورمان سمنان موافق باشیم.

                       محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان

طراحی سایت توسط فراکارانت