English | سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت گرم گوساله در استان سمنان ادامه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت گرم گوساله در استان سمنان ادامه دارد.
🔹️به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی ششم اردیبهشت ماه در پنجمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی که با حضور اعضا برگزار شد اظهار داشت: روند توزیع مناسب مرغ منجمد و گوشت برحسب تقاضای شهروندان و متناسب با ظرفیت‌های موجود ادامه دارد.
🔹️وی با بیان اینکه توزیع مرغ گرم مورد نیاز شهروندان نیز با روند مناسب در استان ادامه دارد گفت: این توزیع تا زمانی که به شرایط با ثبات‌تر از لحاظ میزان تولید برسیم ادامه دارد.
🔹️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه وضعیت جوجه‌ریزی در فروردین ماه امسال به حد نرمال رسیده است گفت: خوشبختانه با توجه به جوجه‌ریزی صورت گرفته نگرانی از بابت تأمین مرغ گرم برای استان و تعهدی که برای استان تهران داریم برای ماه‌های آتی وجود نخواهد داشت.
🔹️قاسمی با اشاره بر لزوم نظارت بر روند توزیع مرغ گرم و منجمد در سطح استان گفت: نظارت مناسب بر روند توزیع مرغ گرم و منجمد که از طریق مباشرین عوامل توزیع و واحدهای صنفی صورت می گیرد ،به این معنی که نظارت از توزیع تا مصرف به شکل کامل انجام می‌شود.
🔹️وی گفت: تأکید بر توزیع متوازن این محصولات در همه شهرستان‌های استان و توجه به رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش قیمت بی‌رویه تخم مرغ از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه قرارگاه امنیت غذایی بود که امیدواریم با همراهی و همکاری اعضای اجرای این طرح کار به شکل مناسب و مطلوبی پیش رود.

طراحی سایت توسط فراکارانت