English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

همزمان با فرارسیدن هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پیامی این روز را به جامعه خبری استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در این پیام از خبرنگاران به عنوان طلیعه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نام برد و اظهار داشت: رسانه‌نگاران با اطلاع‌رسانی درست و به هنگام نقش مهمی در هدایت افکار عمومی جامعه دارند.

وی با بیان اینکه امروز در عصر ارتباطات به سر می‌بریم و سرعت انتشار اطلاعات بیش از پیش شده است، حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان روایتگران نخست بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در این عرصه خطیر نیاز است تا اصحاب رسانه متعهد و دلسوز مانند همیشه در کنار سایر ارکان نظام بوده و تلاش‌های بیهوده دشمنان را در عرصه رسانه‌ای خنثی کنند تصریح کرد: خبرنگاران همواره با اطلاع رسانی درست و به موقع و با بصیرت‌ افزایی در هدایت افکار عمومی نقش بسیار مهمی دارند.

وی در پایان گفت: اینجانب به نمایندگی از همه جهادگران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روزخبرنگار را  به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان که خالصانه و با نگاهی ویژه به بخش کشاورزی استان سمنان قلم زده و به دنبال پیشرفت و توسعه این بخش هستند تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در مسیر روشن آگاهی‌بخشی موفق باشند.

طراحی سایت توسط فراکارانت