English | چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳

۱۲۵ هزار تن گندم در استان سمنان برداشت شد

استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۱۲۵ هزار تن گندم در سال زراعی گذشته در استان برداشت شد، گفت: این امری ارزشمند و حاصل تلاش کشاورزان استان سمنان است.

سید محمدرضا هاشمی در گردهمایی آغاز سال زراعی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ استان، افزود: استان سمنان در کنار سایر قابلیت‌های خود در بخش کشاورزی از ظرفیت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در بحث کشاورزی و تولیدات کشاورزی ازجمله پسته، زردآلو، گندم و سایر موارد و همچنین جامعه گسترده بهره‌برداران و کشاورزان از ظرفیت بسیار ارزشمندی برخوردار است، ابراز داشت: تاکنون ۹۶ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده‌است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۶ هزار تن گندم به‌صورت خرید تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده‌است، اظهار داشت: استان سمنان از رتبه‌ها و شاخص‌های بسیار خوبی در کشاورزی برخوردار است.

هاشمی با تأکید بر اینکه کشاورزان ما در استان سمنان کشاورزانی نمونه، فعال و موفق هستند، اعلام داشت: این فعالیتهای ارزشمند، استان را از شاخص‌های بخش کشاورزی کرده‌ است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا بررسی و پیگیری و رسیدگی به مسائل، مطالبات و دغدغه کشاورزان را برطرف کنیم؛ اظهار داشت: تاکنون در این راه قدم برداشته و بعد از این هم این امر در اولویت مسائل کشاورزی استان قرار خواهد داشت.

استاندار سمنان گفت: تأمین آب شرب، افزایش مجتمع‌های کشت گلخانه‌ای و همچنین استفاده و کشت محصولات کم‌آب بر از اولویت‌های ما در استان سمنان است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت