English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیگیری اجرای برنامه نظام نوین ترویج كشاورزی با كارشناسان مركز خدمات جهاد كشاورزی کلاته های غربی درشهرستان شاهرود

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان(شاهرود) ، در راستاي اجراي برنامه نظام نوین ترویج و مدیریت دانش در بخش کشاورزی و انتقال مناسب و اثربخش یافته‌های تحقیقاتی و دانش فنی، محققین معین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان(شاهرود) در ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز خدمات جهاد کشاورزی کلاته های غربی حضور یافتند. در این جلسه، مهندس قربانیان معاون جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود توضیحاتی در مورد اجرای طرح نظام نوین ترویج و دستورالعمل اجرای آن ارائه نمود و بر شناسایی مشکلات منطقه و رفع آنها تاکید نمود
سپس مهندس شیرین زاده مسئول مرکز خدمات جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت کشت محصولات زراعی و باغی حوزه عمل خود در سال زراعی جدید و وضعیت نیروهای انسانی مرکز خدمات را ارئه نمود .
در همین راستا کارشناسان مروج و پهنه مرکز خدمات به بیان اطلاعات مربوط به حوزه های مربوط به خود پرداختند و مشکلات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سپس دکتر اخیانی معاون پژوهش و فناوری مرکز بر تشکیل کارگروه های تخصصی و تشکیل جلسات مداوم با کارشناسان پهنه و استفاده از نرم افزارهای پیام رسان برای ارتباط بیشتر تاکید نمود.
در ادامه جلسه دکتر دزیانیان رئیس مرکز، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) و تشکر از همکاریهای مستمر و متقابل با مدیریت جهاد کشاورزی شاهرود از تشکیل جلسات مشترک با کارشناسان پهنه مراکز خدمات کشاورزی سطح استان و نحوه ارتباطات محققین معین با مراکز خدمات کشاورزی ابراز رضایت نمود.
رئیس مرکز تاکید نمود: که با توجه به سطح تحصیلات و توانمندی کارشناسان پهنه عندالزوم در اجرای طرح های تحقیقاتی نیز مشارکت نمایند و بر آمادگی مرکز برای اجرای طرح های تحقیقاتی با توجه به مشکلات بهره برداران منطقه تاکید نمود.
وی فرصت پیش آمده در سال اقتصاد مقاومتی را برای تلاش در بالابردن بهره وری مناسب دانست.
در ادامه هر یک از محققین مرکز تحقیقات به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر اعلام نمودند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت