English | شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی، جان باختن تعدادی از هموطنان از جمله سه تن از همکاران دفتر مهندسی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در سانحه سقوط هواپیمای مسافری تهران-یاسوج را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

سانحه اخیر سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز، دل رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و تمامی آحاد ملت شریف ایران را به درد آورد. مشاهده نام سه تن از همکاران پرتلاش و پیشکسوت دفتر مهندسی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور آقایان: دکتر علی فرزانه، مهندس محمدمهدی سمیعی نصرآباد و مهندس حمیدرضا هداوندخانی بر آلام همکاران وزارت جهاد کشاورزی افزوده است.

اینجانب به نوبه خود این حادثه دلخراش را به مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)، خانواده‌های داغدار جان‌باختگان، وزیر محترم جهادکشاورزی و تمامی کارکنان خدوم، دست‌‍‌اندرکاران و متخصصین منابع طبیعی کشور تسلیت عرض نموده، برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را ازدرگاه احدیت مسألت می‌نمایم.

طراحی سایت توسط فراکارانت