English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن روز قدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این پیام آمده است: اهمیت روز جهانی قدس، روز فرهنگ مبارزه با صهیونیست و وحدت ملت‌های مسلمان علیه رژیم‌ غاصب صهیونیستی به‌گونه‌ای است که پس از گذشت سال‌ها از صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) برای نام‌گذاری روز قدس بیش‌ازپیش نمایان شده است.

متن این پیام به شرح ذیل است:                                         “بسم‌الله الرحمن الرحیم

اهمیت روز جهانی قدس، روز فرهنگ مبارزه با صهیونیست و وحدت ملت‌های مسلمان علیه رژیم‌ غاصب صهیونیستی به‌گونه‌ای است که پس از گذشت سال‌ها از صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) برای نام‌گذاری روز قدس بیش‌ازپیش نمایان شده است.

امروز مسئله قدس و فلسطین امروز مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام است و ندای حریت و آزادیخواهی مردم مسلمان در سراسر جهان در تظلم خواهی مردم مظلوم فلسطین خیال رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی را آشفته کرده است.

روز قدس میعادگاهی که تمامی ملت مسلمان با شعارهایی یکپارچه و در صف‌هایی پیوسته شعار حریت و آزادی ملت مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

این فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مسلمانان‌ جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند» نیز اهمیت روز قدس را بیش‌ازپیش نمایان می‌کند.

امروز همگان به‌خوبی واقف‌اند که آرمان‌ها و اهداف توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی، هرگز به فلسطین محدود نیست؛ بلکه آنان آرزوی سیطره بر جهان اسلام و خصوص ام القرای آن (جمهوری اسلامی ایران) را در سر می‌پروراند.

آنچه در شرایط کنونی مسئله فلسطین را برای جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار نموده، موضوع اشغال آن به‌وسیله صهیونیسم و استکبار جهانی و رویارویی جهان غرب با جهان اسلام است؛ به‌گونه‌ای که اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست؛ بلکه ایجاد یک کانون استعماری ضد اسلامی ـ آن‌هم در قلب جهان اسلام ـ در جهت نابودی جهان اسلام و جلوگیری از شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

همان نکته‌ای که در بیانات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی -که مبارزان فلسطینی ایشان را «شهید قدس» نامیدند- به آن اشاره شد مبنی بر اینکه همه دعوای غرب با عالم اسلام، بر سر مسجدالاقصی و همه‌ توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است.

آری، اینکه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس سردار شهیدمان را «شهید قدس» خطاب کرده و این نام در بین جونان مبارز فلسطینی مانند موجی خروشان می‌خروشد؛ به‌خوبی نشان‌دهنده جایگاه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران برای جبهه مقاومت و به‌خصوص آرزومندان آزادی قدس است.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به نام روز قدر نام‌گذاری شده است؛ به تأسی از فرمانده شهید قدس می‌گوییم «فلسطین در این زمان حد فاصل حق و باطل، جور و عدالت و ظالم و مظلوم است. فلسطین آتشفشانی الهی است که تنها با بیرون راندن اشغالگران غاصب، خاموش می‌شود. سلام خداوند و رحمتش بر زنان و مردان پایداری که باصلابت خود باعث سرافرازی انسانیت و اعتلای پرچم اسلام شدند.»

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و جهانی و وحدت‌‌آفرین در جهان اسلام، اطمینان داریم پایانی جز نابودی برای رژیم غاصب و کودک کش فلسطین متصور نیست.

طراحی سایت توسط فراکارانت