English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین نهاده‌های دامی در کشور؛ تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد تولید جوجه در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین نهاده‌های دامی در کشور اتخاذ شده است از تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد جوجه ریزی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،محمدرضا قاسمی اظهار داشت، با تمهیداتی که طی هفته‌های اخیر در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی برای تدارک عوامل تولید به ویژه نهاده‌های دامی شامل کنجاله سویا و ذرت و همچنین تأمین جوجه یک روزه مورد تقاضای واحدهای پرورش مرغ گوشتی صورت گرفت؛ شاهد شرایط مطلوب و مناسب‌تری در روند تولید گوشت مرغ در کشور و به ویژه در استان سمنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمار وضعیت جوجه‌ریزی استان در  آذر ماه  امسال نیز نشان می‌دهد که در استان سمنان نیز بیش از تعهد سه میلیون قطعه‌ای  جوجه ریزی انجام شده است و شاهد تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد با همت مرغداران و واحد‌های تولیدی مرغ گوشتی استان بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا این روند تولید در طی ماه‌های آینده منتهی به انتهای سال نیز استمرار یابد.

قاسمی افزود: امیدواریم در ماه‌های پایانی سال، سال جدید و همچنین ایام ماه مبارک رمضان در تأمین  گوشت مرغ مورد نیاز مردم استان و تعهدی که برای تأمین مرغ گرم استان تهران داریم بتوانیم تدارک مناسبی را انجام دهیم.

طراحی سایت توسط فراکارانت