English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اختصاص سهمیه جدید مرغ منجمد به شهرستان‌های استان سمنان؛ عرضه مرغ منجمد در محل مصلی نماز جمعه انجام می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اختصاص سهمیه جدید مرغ منجمد به شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این مرغ‌های منجمد در محل مصلی نماز جمعه توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در سالن جلسات شهید شاهی این سازمان و با حضور مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار شد اظهار داشت: تأمین مرغ منجمد و توزیع فراگیر آن در روزهای آتی با توجه به تعطیلات عید فطر صورت می‌گیرد و سهیمه جدیدی به شهرستان‌ها اختصاص یافته است که در روزهای آینده توزیع آن در مراکز عرضه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات برجسته توزیع مرغ منجمد با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین عیدفطر این است که عرضه مرغ منجمد علاوه بر مراکز توزیع، به صورت مستقیم در محل مصلی نماز جمعه نیز  انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر مراکز عرضه از اولویت‌های این سازمان است گفت: این نظارت در زمینه توزیع مرغ گرم و به ویژه شرایط فعلی بازار صورت می‌گیرد و جلوگیری از خردکردن و همچنین قطعه‌بندی مرغ و نظارت بر مراکز عرضه از اولویت‌های سازمان است.

قاسمی ضمن قدردانی از واحدهای صنفی و مرغ‌فروشی‌ها به لحاظ رعایت سقف قیمت تعیین شده و همراهی با مصوبات ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: روند توزیع گوشت گرم گوساله ادامه دارد و واحدهای منتخب صنفی و تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که امکان توزیع گوشت را دارند توزیع را ادامه دهند و در این زمینه نیز نظارت و بازرسی مستمر انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد گوشت گرم گوساله با قیمت مناسب  ۲۵۶ هزار تومان در اختیار شهروندان و مردم استان سمنان قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نظارت بر واحد‌های خبازی و نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از انحرافات احتمالی یکی از نکات مورد تأکید است افزود: با تدارک صورت گرفته از سوی اداره کل غله استان سمنان و شرکت بازرگانی دولتی همچنان ۶۰ درصد سهمیه برنج خارجی طرح ضیافت در انبارها وجود دارد و امکان توزیع آن وجود دارد و با توجه به قیمت مناسب انتظار می‌رود تا واحدهای صنفی خرد همراهی بیشتری داشته تا شهروندان‌ از این برنج استفاده کنند.

طراحی سایت توسط فراکارانت