English | سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

اخذ اسناد کاداستر برای ۱۹۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان هدفگذاری شده است

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

اخذ اسناد کاداستر برای ۱۹۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان هدفگذاری شده است

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اخذ اسناد کاداستر برای ۱۹۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان هدفگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی با اشاره به ابلاغ قانون جامع کاداستر از سوی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۳ اظهار داشت: بعد از ابلاغ این قانون و همچنین قانون رفع موانع تولید اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در استان سمنان آغاز شد.

وی از  برنامه ریزی برای اجرای طرح کاداستر در ۱۹۳ هزار هکتار اراضی استان سمنان اعم از زراعی و باغی خبر داد و افزود: در حال حاضر اجرای طرح کاداستر در  ۶۳ هزار هکتار از اراضی استان سمنان و در شهرستان های گرمسار، سمنان و شاهرود آغاز شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اجرای این طرح در سه شهرستان مذکور دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی بوده و با همکاری مشاوران در حال اجرا است.

مرادی حقیقی به میزان اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: تا کنون اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تأمین اعتبار اجرای طرح کاداستر در مابقی اراضی کشاورزی استان نیز اجرا می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اعتبار لازم برای اجرای کامل طرح کاداستر در مابقی اراضی را ۶ میلیارد تومان عنوان کرد.

مرادی حقیقی افزود: با اجرای طرح کاداستر و تعیین حدود اراضی کشاورزی استان و پس از تائید نقشه ها از سوی سازمان نقشه برداری؛ برای صدور سند مالکیت اراضی نقشه ها به اداره کل ثبت اسناد استان تحویل داده می شود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت