English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: استان سمنان در حوزه امنیت غذایی اقدامات مطلوبی انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید اورعی در سفر ۲ روزه خود به استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر و معاونین به استان‌ها اظهار داشت: هدف از حضور در استان‌ها بیشتر بررسی وضعیت امنیت غذایی و موارد در حوزه تحول کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مجموعه جهاد کشاورزی و همچنین ادارات وابسته به سازمان در حوزه امنیت غذایی اقدامات بسیار خوبی انجام دادند گفت: البته چالش‌های مختلفی هم در این حوزه وجود دارد و علی‌رغم تمامی مشکلات با تلاش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها و همچنین استان سمنان اقدامات خوبی در حوزه امنیت غذایی انجام شده است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه در این سفر هدر بخش دولتی و همچنین خصوصی حضور یافته و مشکلات در حوزه امنیت غذایی بررسی می‌شود افزود: در این سفر در جمع تشکل‌ها و فعالان اقتصادی در حوزه کشاورزی نیز حاضر خواهیم شد.

اورعی گفت: چالش‌ها و مشکلات حوزه امنیت غذایی با نظر افراد بررسی شده و راهکارها را به‌خوبی دریافت و به مقام عالی وزارت منتقل خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با بررسی وضعیت و ارائه راهکارها و انتقال آن به وزیر جهاد کشاورزی گامی بزرگ در راستای رفع مشکلات کشاورزان و تسهیل فعالیت آنان برداشته شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: خوشبختانه با همدلی و هم‌افزایی که در بین همکاران جهاد کشاورزی استان سمنان وجود دارد کارها به‌خوبی پیش می‌رود و ما هم به رفع مشکلات همکاران خود در استان‌ها کمک کنیم.

طراحی سایت توسط فراکارانت