English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اعضای کمیته پایش و مدیریت منابع ارزی وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

در احکام جداگانه‌ای از سوی “سیدجواد ساداتی‌نژاد” وزیر جهاد کشاورزی، “محسن سلامی” معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و “سید سعید راد” معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به عنوان عضو کمیته پایش و مدیریت منابع ارزی در وزارت جهاد کشاورزی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، این احکام با عنایت به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رشد تولید و مهار تورم و ضرورت مدیریت و استفاده بهینه از منابع ارزی تخصیص یافته به بخش کشاورزی در راستای تحقق شعار سال صادر شده است.

در بخشی از این احکام آمده است؛ برنامه‌ریزی و پایش ارزی، ثبت سفارشات و تخصیص و تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی و همچنین مسوولیت تعامل با بانک مرکزی و سایر نهادهای ذی‌ربط بر عهده آن کمیته می‌باشد.

شایسته است ضمن همکاری با سایر اعضای کمیته و هماهنگی کامل با سایر واحدهای تابعه وزارت، نحوه استفاده از منابع ارزی اختصاص یافته به بخش کشاورزی و اثرات آن مورد نظارت و پایش جدی قرار گرفته و نتیجه تصمیمات و اقدامات مربوطه در بازه‌های زمانی منظم برای اینجانب ارسال شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت