English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در رسیدگی به امور ایثارگران بسیار مطلوب است

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت: اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در رسیدگی به امور ایثارگران بسیار مطلوب است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رضا رحیمی نسب در دیدار با خانواده جهادگر شهید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جهادگر این استان اظهار داشت: جهادگران در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی داشتند.

وی با بیان اینکه همه فعالیت‌ها مفهومشان از لفظ جهاد گرفته شده است گفت: جهادگران علی رغم اینکه رسالت و مأموریت آنها امر دیگری بود همدوش و همراه با نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس مجاهدت و جانفشانی کردند.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت: این مجاهدت‌های جهادگران در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ثبت بوده و باید به این همه رشادت سر تعظیم فرود آورد.

رحیمی نسب با اشاره به حضور ۴۰ نفر از مشاوران امور ایثارگران در استان سمنان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین بررسی مشکلات از اهداف مهم سفر به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه خود را ملزم می‌دانیم که از نزدیک با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کنیم گفت: این مهم باید به عنوان یک فرهنگ ساختاری و سازمانی تعمیق و نهادینه شود.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور با بیان اینکه این مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور نیز هست گفت: نگاه و رویکرد دولت سیزدهم رفع مشکلات است و باید این نگاه در تمامی مدیران تسری یابد.

رحیمی نسب با بیان اینکه دیدار با ایثارگران نعمات زیادی را به دنبال دارد گفت: در این دیدار و گفت‌وگو های نزدیک فواید فراوانی هست و مطالبی آموخته می‌شود که در هیچ کتاب و بخشنامه‌ای وجود ندارد و امیدواریم بهره لازم از این دیدارها گرفته شود.

گفتنی است مشاور وزیر جهاد در امور ایثارگران و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور با خانواده یکی از شهدای جهادگر دیدار کردند.

طراحی سایت توسط فراکارانت