English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایام‌لله انقلاب اسلامی برای مردم یادآوری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ایام‌‌الله  انقلاب اسلامی برای مردم یادآوری شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان در جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر اظهار داشت: در قران کریم و در سوره‌های ابراهیم و همچنین جاسیه به ایام‌الله اشاره شده است و این اهمیت این روزها را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه روزها، روزهای خدا است و یوم الله است افزود: اما بعضی روزهای اتفاقاتی خاصی می‌افتد که جزو ایام خاص می‌شود و خداوند  در قرآن به پیامبر دستور می‌دهد که این ایام  را برای مردم متذکر و یاداور شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  تصریح کرد: برای اینکه ایام الله ایجاد شود سازندگانی دارد و دست قدرت الهی، رهبری حکیمانه و حضور پررنگ مردم و پای کار بودن آنان سه رکن اصلی ایجاد ایام‌الله است.

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانیان با بیان اینکه اصلی‌ترین عنصر سازنده ایام الله دست قدرت خداوند تبارک و تعالی است تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از انقلاب و همچنین در واقعه طبس دست قدرت الهی را دیدیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم رهبری در به وجود آمدن ایام‌الله گفت: رهبری حکیمانه در این موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار است به عنوان مثال در خیلی از جوامع بشری انقلاب صورت گرفت اما انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۳ سال و با وجود تمامی تمامی توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان پایدار بوده و این به خاطر حضور رهبری حکیمانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  همچنین با اشاره به حضور مردم در تمامی عرصه‌های انقلاب گفت: حضور مخلصانه مردم در راهپیمایی و گردهمایی‌ها بسیار مهم است و دشمن این حضور را که می‌بیند خود به خود عقب نشینی کرده و مأیوس می‌‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانیان با اشاره به حضور چند میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی گفت: این حضور میلیونی سبب شد دشمن عقب نشینی کند و این حضور نشان م‌یدهد مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر برای گرامیداشت این ایام‌الله گفت: ستاد دهه فجر کمیته‌های مختلفی دارد و کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر یکی از این کمیته‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر کمیته‌ای برای ضعیف‌ترین و زحمت‌کش ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه است افزود: حضور و رشادت روستاییان و عشایر هم در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و هم سازندگی و بعد از آن و هم در حال حاضر که موضوع تأمین امنیت غذایی است مشاهده کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانیان با بیان اینکه امروز که دشمن شدیدترین تحریم‌ها را برای جامعه اسلامی اعمال کرده است افزود: قشر روستایی و عشایر امروز نیز در خط مقدم تأمین امنیت عذایی حضور دارند و در حال و تلاش برای تولید مواد غذایی سالم هستند.

وی با بیان اینکه امروز و در ایام‌الله دهه فجر وظیفه داریم برنامه‌هایی که انقلاب اسلامی و دولت های انقلابی در این ۴۳ سال برای روستا و عشایر داشتند را بیان کنیم افزود: اگر چه شاید این خدمات کم بوده است اما در وحد وسع به این قشر زحمت‌کش و تأثیر گذار جامعه خدمت‌رسانی صورت گرفته است و باید این مهم یادآوری شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان  با بیان اینکه این یادآوری خوب است و نباید نیمه خالی لیوان را دید بلکه باید نیمه پر را هم دید افزود: درست است که مشکلات و کمبودها و معضلات هست اما باید خدماتی نیز که ارائه شده بیان شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قربانیان تصریح کرد: امسال دست به دست هم می‌دهیم برنامه‌هایی خوبی برای روستاییان و عشایر در سطح استان خواهیم داشت و این کمیته نیز در سطح شهرستان ها بر پا می‌شود  و دستگاه‌ها برنامه‌های مختص روستا و عشایر را جمع بندی کرده و ارائه کنند تا با هماهنگی کامل برنامه‌ها اجرا شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت