English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ایران امروز در اوج عزت و اقتدار است.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و عظمت قرار دارد گفت: هدف دشمنان ایجاد شکاف بین ملت و دولت و سرکوب روحیه استکبارستیزی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سردار علی استاد حسینی در مجمع پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که نماد بارزی از تقابل دو جبهه حق و باطل است؛ رزمندگان ما با دستانی خالی بدون سلاح و امکانات مقابل جبهه کفر و شرک مردانه ایستادند.
وی افزود: دشمنان در هشت سال جنگی که بر کشورمان تحمیل کردند؛ علیرغم در اختیار داشتن نیرو، توان نظامی و امکانات و ابزار جنگی شکست خوردند.
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ضربه‌ای که اسلام در طول تاریخ از دست منافقان کوردل خورده است؛ از هیچ دشمن خارجی نخورده است؛ بنابراین باید برابر چنین منافقان و دشمنانی ، بصیر و آگاه بود.
سردار استاد حسینی بیان داشت: امام خمینی (ره) در آن دوران فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و دیدیم که نتوانست و امروز نیز همین سخن را بارها رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و به‌واقع نیز این‌گونه است و دشمنان نیز این را فهمیده‌اند.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت، عظمت قرار دارد و قدرت موشکی و قدرت بازدارندگی ایران امروز به نقطه‌ای رسیده است که دشمن جرئت حمله نظامی ندارد.
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز در منطقه و جهان به خاک ذلت نشسته است؛ به تبیین اهداف آمریکا از کشاندن ایران پای میز مذاکره و تسلیم پرداخت و ازجمله آن‌ها را بازسازی و تحکیم جایگاه سیاسی آمریکا در منطقه و جهان است.
وی تصریح کرد: سقوط جایگاه جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای جهان از دیگر اهداف آمریکا و اصرار آن‌ها به مذاکره با ایران است.
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن‌ها می‌خواهند با کشاندن ایران پای میز مذاکره غرور و ابهت ملی و انقلابی این انقلاب و نظام را در هم شکنند.
سردار استاد حسینی گفت: جایگاه خاص ویژه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به‌سادگی به دست نیامده است و خون‌های بسیاری پای این انقلاب و نظام ریخته شده است و آمریکا می‌خواهد با کشاندن ایران پای میز مذاکره این ابهت و غرور ملت ایران را خدشه‌دار کند.
وی القای بازگشت جمهوری اسلامی ایران به دامان آمریکا پس از گذشت چهل سال مبارزه و مقاومت و ایجاد یاس و سرخوردگی در جبهه درونی نیروهای انقلابی را از دیگر اهداف استکبار جهانی در تسلیم ایران و تن دادن ایران به مذاکره با آمریکا عنوان کرد.
معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز روز مقاومت است نه مذاکره و رمز پیروزی بر مستکبران عالم گوش جان سپردن به منویات رهبر معظم انقلاب است.
سردار استاد حسینی گفت: هدف دشمنان ایجاد شکاف بین ملت و دولت و سرکوب روحیه استکبارستیزی است که به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان فراگیر شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت