English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

بازدید رئیس‌جمهور از پایانه توزیع محصولات پروتئینی و کشاورزی امین‌آباد شهرری

رئیس‌جمهور از پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد که پس از تکمیل به بارانداز توزیع محصولات کشاورزی ارزان‌سازی شده و بدون واسطه تبدیل خواهد شد، دیدن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان ری، از پروژه پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد بازدید کرد.

این پروژه که فاز اول آن با ارائه ۱۸ غرفه به تعاونی‌های تولید و تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اجرایی شده است، در صورت تکمیل به باراندازی برای توزیع محصولات کشاورزی به صورت ارزان و بدون واسطه تبدیل خواهد شد.

به گفته سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی، همچنین با تکمیل و بهره‌برداری از ۲ فاز باقیمانده این پروژه، بخش مهمی از توزیع مرغ استان تهران به این پایانه منتقل خواهد شد.

با تکمیل فاز دوم این پروژه ۴۰ غرفه برای خرده‌فروشی محصولات پروتئینی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و فاز سوم این پروژه نیز مربوط به ساخت سردخانه ۳ هزار تنی برای محصولات کشاورزی و پروتئینی خواهد بود.

بنابر این گزارش، آیت‌الله رییسی امروز در بدو ورود به شهرستان ری، در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان خیرساز دکتر رضا گل‌نراقی در بخش حسن‌آباد فشافویه ری حضور یافت و ضمن افتتاح این مرکز آموزشی، به صورت برخط (آنلاین) ۵ هزار کلاس درس در سراسر کشور را به بهره‌برداری رساند.

آیت‌الله رییسی همچنین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در حضور مردم سخنرانی کرد.

رئیس‌جمهور پیش از این در قالب بازدید میدانی از شهرستان‌های استان تهران به ورامین، قرچک، پردیس، پیشوا، شهر قدس، ملارد، شهریار، پاکدشت، رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان سفر کرده بود.

گفتنی است؛ شهرستان ری به عنوان قبله تهران در جنوب استان جمعیتی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت