English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بازرسی‌ها از نانوایی‌ها باید به‌صورت تخصصی شود.

استاندار سمنان گفت: بازرسی‌ها از نانوایی‌ها باید به‌صورت تخصصی و با حضور بازرسان متخصص صورت پذیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا هاشمی در همایش نانوایی‌هایی سمنان اظهار داشت: بیشتر نانوایی‌های استان سمنان نان خوب و با کیفبیت به مردم می‌دهند.

وی با بیان اینکه نانوایی ارتباط مستقیم به حق‌الناس دارد و به معنای واقعی با مردم سروکار دارد افزود: مسئولیت امانت مردم در دست ماست تا در راستای خدمت به مردم به کار بگیریم.

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت ارائه نان با کیفیت به مردم گفت: چرخه گندم، آرد و نانوایی‌ها به هم متصل است تا نان با کیفیت به دست مردم برسد.

هاشمی با بیان اینکه نان با کیفیت به توسعه اقتصاد هم کمک می‌کند افزود: باید همه نانوایی‌ها توانمند شوند تا کیفیت معدود نانوایی‌هایی که نان با کیفیت کمتر به مردم می‌دهند نیز افزایش یابد.وی خاطرنشان کرد: در مسیر زائران حرم مطهر رضوی هستیم و باید نان باکیفیت به زائران امام رضا (ع) بدهیم.

استاندار سمنان گفت: مجتمع‌های نانوایی‌ها در استان سمنان ایجاد شود تا مردم در انتخاب نان آزاد باشند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هوشمند سازی توزیع نان با کمک معاونت اقتصادی اجرا شد و استان سمنان در این زمینه جزو استان‌های پیشرو بود.وی با اشاره به افزایش خرید تضمینی گندم نیز گفت: دولت کار بسیار ارزشمندی انجام داد و با افزایش قیمت خرید گندم از ۵ به ۱۱ هزار تومان زمینه افزایش خرید تضمینی فراهم شد.عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان اضافه کرد: مطالبات گندم کاران به‌صورت ۱۰۰ درصدی در استان سمنان پرداخت شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت