English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با اهدای لوح تقدیر صورت گرفت؛قدردانی از کارکنان جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان خادمان اربعین

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به واسطه خدمت کارکنان این سازمان به زائران حضرت باعبدالله‌الحسین(ع) در ایام اربعین مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حسنعلی خوئینی معاون فرهنگی و آموزشی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در لوح تقدیر خود خطاب به محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان آورده است: راهپیمایی اربعین جلوه‌گر اجتماع حسینی ملت‌های مسلمان و همایش تمدن عظیم اسلامی و مراد و مقصودش گسترش معنویت و عدالت و بسط و توسعه محتوای اسلامی و تحقق آرمان‌های عاشورایی است.

این لوح تقدیر می‌افزاید: زائران و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از اقصی نقاط جهان، از سر شوق و عشق به بارگاه ملکوتی و قدسی آن حضرت مشرف می‌شوند تا اتحاد و همدلی اسلامی را رنگی دیگر بخشیده و در سلام و صلوات و توسل‌های خود به سید و سالار شهیدان، بخوانند: “انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه”.

بخش دیگری از این لوح سپاس حاکی است: بدون شک خدام حسینی که دل در گروی مولای خود نهاده و مدال نوکری اباعبدالله‌الحسین (ع) را بر گردن خود دارند، از جریان‌سازان و تمهیدگران اصلی تمدن نوین اسلامی بوده و در پیشگاه حضرت حق روسفید و سربلند هستند.

خوئینی در بخش دیگری از لوح تقدیر خود خطاب به محمدرضا قاسمی عنوان کرد: زحمات صادقانه و خالصانه شما در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام‌هایی هرچند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است. از این رو، از حمایت‌ها و اقدامات خالصانه و ارزشمند جناب‌عالی برای فراهم آوردن زمینه حضور پرشور زائران در اجتماع عظیم اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ قدردانی و تشکر می‌کنم.

طراحی سایت توسط فراکارانت