English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

برگزاری نشست توجیهی طرح مربیان کارآفرین روستایی با هدف توسعه مهارت های مرتبط با حوزه های کسب و کار در جوامع روستایی

برگزاری نشست توجیهی طرح مربیان کارآفرین روستایی با هدف توسعه مهارت های مرتبط با حوزه های کسب و کار در جوامع روستایی

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فاطمه سعیدی،مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:️ در راستای بهبود و توسعه کسب و کار های اقتصادی خرد زنان روستایی وعشایری استان سمنان ،مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اقدام به برگزاری نشست توجیهی طرح مربیان کارآفرین روستایی با هدف توسعه مهارت های مرتبط با حوزه های کسب و کار در جوامع روستایی نموده است.

🔹️سعیدی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه کارآفرینی زنان روستایی موجب حمایت از پایداری اقتصاد محلی در روستا شده و کیفیت زندگی روستاییان را بهبود می بخشدو در صورتی که منابع و دوره های آموزشی مفیدی در اختیار آنان قرار گیرد با آگاهی و تجربه ی کافی وارد بازار کار می شوند. و فرصت های شغلی زیادی برای آن ها ایجاد می شود در استان سمنان به دلیل پتانسیل بالایی که در روستاها برای ایجاد کسب و کارهاوجود دارد با به کارگیری نوآورانه ی منابع و امکانات در روستاها می توان فرصت های شغلی زیادی برای بانوان با هزینه کم ایجاد کرد.

🔹️مدیر ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: بدین منظور تعداد۲۱ نفر اززنان کارآفرین روستایی در سطح استان شناسایی وبهمراه کارشناسان مرتبط در این برنامه با تدریس اقای دکتر زاغری از اساتید کارآفرین استان مشارکت داشتند .
در این برنامه معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي ، معاونت توسعه مديريت و منابع انساني،مدیر امور مالی و ذیحسابی و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان نیزحضور داشتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت