English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

برگزاری همایش آموزشی ترویجی سبد کودی غیر تکلیفی در استان سمنان

همایش آموزشی ترویجی سبد کودی غیر تکلیفی در استان سمنان درمحل هتل گوت که مال شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان :دراین همایش ده شرکت تولید کود و سم محصولات خود را با هدف انتقال دانش روز کشاورزی و معرفی محصولات خود به شبکه کارگزاری ها معرفی کردند.

محمد رضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به همراه معاونین در این همایش حضور داشتند و بعد از بازدید از تمامی غرفه ها نکاتی را ارائه کرده و این همایش را برای بخش کشاورزی مناسب دانستند و افزودند سبد کودی مناسب برای بخش کشاورزی به افزایش بهره وری بخش کشاورزی کمک میکند.

خدابخشی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان در این همایش با تمامی کارکنان حضور داشته و در راستای اجرا و معرفی سبد کودی تولیدکنندگان به همراه بازدیدکنندگان به این مهم پرداختند.

از دیگر افراد حاضر در جلسه میتوان به کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و مدیران شهرستانها ، مدیریت امور شعب بانک کشاورزی و همراهان ، مدیر عامل تعاونی روستایی و همراهان ، کارگزاری های سطح استان و برخی کشاورزان پیشرو اشاره کرد.

خدابخش در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما ، خبرنگاران روزنامه و سایتهای استان خلاصه ای از همایش را ارائه کرده تا با بازنشر این اخبار نسبت به افزایش سطح تولید استان اقداماتی موثری صورت پذیرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت