English | سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به مناسبت روز عصای سفید صورت گرفت؛ قدردانی از بانوی روشندل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از بانوی روشندل این سازمان قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه داشتن معلولیت دلیل بر وجود محدودیت در انسان‌ها نمی‌شود گفت: کارکنان دارای معلولیت در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان وظایف کاری خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و است مهم نشان می‌دهد که توانمندی آنان بر اثر معلولیت کاهش نیافته است.

وی با بیان اینکه نگاه ترحم‌آمیز به معلولان بسیار اشتباه بوده و این نوع نگاه باید جای خود را به همدلی و همراهی با معلولان و افراد با نیازهای ویژه بدهد تصریح کرد: درخشش ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان در مسابقات توکیو نشان داد که شناسایی درست استعدادهای معلولان می‌تواند بسیار نتیجه‌بخش باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: مطمئناً نابینایان و کم بینایان، با تقویت دیگر حواس خود امورات کاری و شخصی‌شان را بدون مشکل انجام می‌دهند؛ البته باید شرایط و نیازهای ویژه آنان برای حضور و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در جامعه در نظر گرفته شود.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات خانم شهربانو قدس، جهادگر روشندل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان توسط رئیس این سازمان قدردانی شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت