English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به مناسبت هفته بسیج برنامه فرهنگی و ورزشی پیاده روی ویژه خواهران بسیجی و بانوان کارمند استان سمنان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج برنامه فرهنگی و ورزشی پیاده روی ویژه خواهران بسیجی و بانوان کارمند استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، به مناسبت هفته بسیج برنامه فرهنگی و ورزشی پیاده روی ویژه خواهران بسیجی و بانوان کارمند در محل پارک فرشتا،مجموعه سیمرغ با حضور همکاران خانم بسیجی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان برگزار شد.

سلامت زنان  به عنوان جایگاه والای آن ها در جوهره خلقت به ویژه در شکل گیری فرهنگ، تربیت، سعادت و حفظ و ارتقاء سلامت خانواده و جامعه دارای نقش تعیین کننده دارد بنابراین اتخاذ تدابیر مناسب برای ارتقاء سلامت زنان شاغل با توجه به نقش های خانوادگی و اجتماعی آنان از ضروری ترین ارکان است که برای حفظ جایگاه مناسب بانوان در اجتماع باید به آن توجه شود.

 از سویی دیگر مخاطرات شغلی یکی از مهم ترین عواملی است که در حیطه سلامتی بانوان شاغل باید به آن توجه شود لذا می بایست به زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشد، پویایی و اعتلای جامعه نگاه ویژه ای شود.

ورزش  یکی از مهم ترین عوامل رسیدن بانوان به سلامتی روحی، روانی و رشد اجتماعی است . فعالیت های بدنی و ورزشی به منظور برآورده کردن نیازهای روان شناختی همچون تغییر نگرش ها، دیدگاه ها، روابط انسانی، کارآیی اجتماعی، بهبود ادراک و…از اهمیت ویژه ای برای بانوان شاغل برخورد است.

زنان كارمند بايد به سلامتي خود در كنار كار و فعاليت اجتماعي توجه كنند، اين نيازمند فرهنگسازي است.

طراحی سایت توسط فراکارانت