English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت روز ملی دامپزشکی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به مناسبت روز ملی دامپزشکی

تاریخ دامپزشکی نوین گویای زحمات و تلاش‌های دامپزشکان عزیز کشورمان است که دوشادوش سایر گروه‌های بهداشتی در مقابله با انواع بیماری‌های نوپدید و بازپدید در چند دهه اخیر موفقیت‌های مکرری را رقم زدند.

نقش دامپزشکان و اهمیت کار آنها بر کسی پوشیده نیست، افرادی که در عرصه‌های بهداشت گوشت و مواد پروتینی ، کنترل و پیشگیری بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، بهداشت و کنترل سلامت غذایی خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند.

تلاش همه فعالان عزیز در عرصه تولیدات سالم دام و طیور و آبزیان، برای حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور در معنای عام آن با وظیفه مهم دیگر دامپزشکی یعنی تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی عجین شده است تا با بهره مندی از شبکه نظارتی و آزمایشگاهی به کلیه هموطنانمان نوید حفظ سلامت فرآورده‌های خام دامی از مزرعه داد تا سفره را دهد.

روز ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی فرصتی برای قدردانی از افرادی است که متعهدانه و مجدانه برای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با فداکاری و ایثار تلاش می کنند.

اینجانب این روز را بزرگ خدمت مدیرکل دامپزشکی استان سمنان و کلیه همکاران محترم و زحمتکشان اداره کل و شاغلین بخش غیردولتی و مرتبطین این حرفه تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی و عاقبت به خیری از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.

محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

طراحی سایت توسط فراکارانت