English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تشییع پیکر شهید خوشنام در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

پیکر شهید خوشنام در یادواره شهدای ۱۱۹ شهید جهادگر استان سمنان تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در این آئین تشییع پیکر شهید خوشنام مسئولان سازمان جهاد کشاورزی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان و کارکنان نیز حضور داشتند.

در آئین که در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی  برگزار شد همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز حضور داشتند و با حضور ایشان پیکر این شهید تشیی شد و کارکنان این سازمان با حضور در این یادواره یکبار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آئین تشییع این شهید خوشنام اظهار داشت: شهدا برای حفظ امنیت و اقتدار کشور جان خود را تقدیم انقلاب کردند و همه ما باید رهرو راه این شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله قربانیان با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند» جایگاه شهید را در دیدگاه اسلام بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق هجمه فرهنگی به  دشمنان ضربه زدن به اسلام و انقلاب است افزود: امروز باید راه شهدا را با قوت ادامه داد و شهدا را به عنوان الگو به جوانان معرفی کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت