English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تلاش وزارت جهاد کشاورزی تامین غذا، پایداری و پرهیز از هرگونه کمبود با توجه به شرایط جهانی است/ معرفی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان مدیر عالی برتر در «دومین جشنواره مدیر تراز مکتب حاج قاسم»

وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: تلاش وزارت جهاد کشاورزی تامین غذا، پایداری و پرهیز از هرگونه کمبود با توجه به شرایط جهانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید‌جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی صبح امروز در وزارت کشور در «دومین جشنواره مدیر تراز مکتب حاج قاسم» که به عنوان مدیر عالی برتر برگزیده شد، گفت: حاج قاسم در ماموریتی که در سپاه قدس و سپاه اسلام برعهده داشته تا پای جان که شهادت بود، رسالت خود را انجام داد و این شهادت دارای یک پیام بوده که باید در زمان خدمت با این نگاه راهبردی عرصه خدمت در کشور پیگیری شود و باید خالصانه تا پای جان برای مردم در زمان مسوولیت حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث امنیت غذایی و کشاورزی کشور، تصریح کرد: تمام تلاش وزارت جهاد کشاورزی تامین غذا، پایداری و پرهیز از هرگونه کمبود در تامین غذا با توجه به شرایط جهانی است.

ساداتی‌نژاد با بیان این که شرایط جهانی هر روز در حوزه غذا حکمرانی ایجاد می‌کند، یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی و جامعه کشاورزان تامین و پایداری این بخش را مد نظر قرار داده و تاکنون رسالت خود را به نیکی انجام داده است.

وی با اشاره به این که در پایان فصل کشت گندم هستیم، گفت: سطح زیر کشت گندم نسبت به سال گذشته به طور متوسط در گندم دیم و آبی ۷ درصد رشد داشته است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: با توجه به این که کشت قراردادی گندم نیز از ۹۷۰ هزار هکتار عبور کرده است، بیان کرد: تولید امسال در مقوله تولید گندم نشان می‌دهد که در تامین نیاز کشور شرایط مطلوب را نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در این مراسم علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی به عنوان “مدیر برتر تراز مکتب حاج قاسم” معرفی شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت