English | دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حضور گسترده اقشار مختلف در انتخابات نقشه دشمنان را خنثی می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیسیون امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: حضور گسترده اقشار مختلف در انتخابات نقشه دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حمید عرب در گردهمایی جهاد گران، (سمنان-گرمسار-مهدی شهر وسرخه) که با حضور گسترده رزمندگان و جانبازان پیشکسوت مهندسی رزمی گردان ولیعصر (عج) با هدف تببین و مشارکت حداکثری سنگرسازان بی سنگر در انتخابات پیش رو برگزار گردید،اظهار داشتند:امروز چشم دشمنان به انتخابات ایران و حضور مردم دوخته شده است؛ گفت: برنامه‌ریزی دشمن در راستای سیاه‌نمایی و ناامیدی مردم از رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران است تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.

رئیس کمیسیون امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه مردم ایران همیشه هوشیار و بصیر هستند و در عرصه‌های مختلف حضور داشته و همیشه پای آرمانهای انقلاب و نظام هستند گفت: در انتخابات پیش رو نیز مردم نقشه‌های و توطئه‌های دشمنان را خنثی و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.

عرب خاطرنشان کرد: امروز همه اقشار مختلف مردم بصیر و هوشیار بوده و به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده در انتخبات لبیک خواهند گفت.

وی با اشاره به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور گسترده در انتخابات گفت: ایشان فرمودند« مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است».

معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیسیون امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهار راهبرد مهم برای انتخابات معرفی کردند گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت راهبردهای مدنظر رهبر انقلاب هستند و ایشان در ۵۰ سخنرانی بر اهمیت حضور در انتخابات تأکید کردند.

عرب با بیان اینکه در انتخابات پیش رو قطعاً همه اقشار مختلف مردم و به ویژه کشاورزان و بهره‌بردان احساس وظیفه کرده و حضور گسترده خواهند داشت به تأکیدات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مبنی بر اهمیت مشارکت قوی تشکل‌های بخش کشاورزی و بهره‌برداران اشاره کرد و اظهار داشت: گردهمایی پیشکسوتان مهندسی رزمی گردان ولیعصر(عج) در این راستا  برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است این گردهمایی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرماندهان جنگ و جهاد برگزار شد.

خیرمقدم فرمانده گردان ولیعصر(عج) محمد هادی عموزاده در ابتدای مراسم به حاضران در جلسه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین براتی نایب رئیس مجمع جهانی جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت