English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

خدمات جهاد چه در عرصه جنگ و چه بعد از جنگ بی نظیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان: خدمات جهاد چه در عرصه جنگ و چه بعد از جنگ بی نظیر است.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر حفظ اثار و نشر دفاع مقدس ، و جمعی از معاونین و مدیران استان برگزار شد دستوالعمل تشکیل کارگروه ایثارگران و شرح وظائف آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در راه نشر و گسترش فرهنگ جهاد و ایثار قدم برداریم افزود: راه شهدا در مسیر حرکت امام حسین (ع) یک مسیر و هدف خدائی بود و امروز وظیفه ما این است که این حرکت را همانند زینب سلام الله علیها گسترش و به نسل بعد از خودمان انتقال دهیم.

میرعماد گفت: جهاد کشاورزی استان اقدامات موثری در خصوص حفظ و نشر جهاد و فرهنگ جهادگری برداشته است.

وی به برخی از اقدامات جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: جمع آوری ۴۰ هزار برگ از اسناد مهندسی رزمی گردان ولی عصر در مدت ۶ ماه، طرح و احداث معراج شهدای جهادگر استان در پارک موزه دفاع مقدس جهت بازدید عموم به همت نیروهای جهادگر استان، از نمونه های این اقدامات است.

میرعماد به اقدامات دیگر اشاره کرد و افزود: مصاحبه تاریخ شفاهی جنگ و جهاد به صورت فیلم از ۳ گردان، پیاده سازی مصاحبه های فرماندهان جهادگر استان،تالیف ۵ جلد کتاب از عملکرد جهاد و شهداء جهادگر که در کشور به عنوان استان برتر در این حوزه شناخته شد ، از نمونه های دیگر در این زمینه می باشد.

طراحی سایت توسط فراکارانت