English | سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

خون شهدا ضامن امنیت و آرامش کشور است

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با حضور در منزل خواهر شهید «مرضیه کلانتری دزفولی» و دیدار با خانواده این شهید والامقام گفت: امنیت و آرامش کنونی ما ثمره خون شهدایی است که جان خویش را فدای اسلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سید محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در دور دوم سفر هیات دولت به خوزستان، به همراه سیدرحمت‌ا… پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و هیات همراه عصر جمعه ۸ اردیبهشت‌ ماه به نمایندگی از رییس‌جمهور با خانواده بانوی شهید «مرضیه کلانتری دزفولی» در شهرستان اهواز دیدار و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های این شهید والامقام از خانواده آن شهید بزرگوار تجلیل کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: ما از شهدا درس می‌گیریم، امنیت و آرامش کنونی ما ثمره خون شهدایی است که باارزش‌ترین دارایی یعنی جان شیرین خود را فدا کردند، آنها پای انقلاب و نظام شهید شده‌اند و امنیت را برایمان رقم زده‌اند.

وی افزود: شهدا در نزد خدا آمرزیده و رحمت شده هستند، امیدواریم که شهدا در روز قیامت شفیع ما شوند و خداوند همه ما را با شهدا و اهل بیت (ع) محشور کند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افزود: ما درس‌هایمان را از شهدا و انرژی برای فعالیت را از خانواده شهدا می‌گیریم.

گفتنی است، بانوی شهید مرضیه کلانتری‌ دزفولی در سوم آبان ماه سال ۱۳۳۸ به دنیا آمد و در نوزدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۹ با حمله موشکی به همراه یکی از برادرانش به فیض شهادت نائل شدند.

طراحی سایت توسط فراکارانت