English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دانش بنیان ها برای حل مسائل کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان ورود کنند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: دانش بنیان ها برای حل مسائل کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان ورود کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان محمدرضا قاسمی در حاشیه برنامه کاشت نهال در هفته منابع طبیعی اظهار داشت: کاشت بیش از. ۱۰ میلیون درخت از برنامه‌های سازمان منابع طبیعی در استان سمنان است.

🔹️وی با اشاره به اینکه کاشت درخت یکی از عوامل مبارزه با ریزگردها است افزود: باید در حفظ عرصه‌های طبیعی بیشتر کوشا باشیم و بیشتر ورود پیدا کنیم.
🔹️رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه شعار سال استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها است گفت: برای تاب آوری بیشتر در برابر شرایط خاص آب و هوایی استفاده از شرکت‌های دانش بنیان ضروری است.
🔹️ قاسمی با بیان اینکه ستاد حمایت از دانش بنیان‌ها در استان سمنان به شکل فعال تشکیل شده و به دنبال این هستیم از این ظرفیت بیشتر بهره برداری کنیم. افزود: این شرکت‌ها می‌توانند بسیار در توسعه بخش کشاورزی و منابع طبیعی و حل مشکلات و چالش‌های این بخش‌ها مؤثر باشند.
🔹️وی با بیان اینکه تاغزارها نقش بسیار زیادی در بیابانزدایی دارد گفت: آفات و بیماری‌های نوپدید این تاغزار‌ها را تهدید می‌کند و باید شرکت‌های دانش بنیان‌ در این زمینه کمک کنند.
🔹️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در سفر رئیس جمهور رقم خوبی به بخش کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص پیدا کرده است
.
🔹️قاسمی با بیان اینکه در بخش رفع تداخلات ارضی استان سمنان به عنوان نخستین استان به اتمام رسیده است گفت: این مهم با همکاری همه دستگاه‌های دخیل صورت گرفت و دغدغه کشاورزان این استان درباره حدود اراضی آنها با این اقدام منسجم تا حدی رفع شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت