English | جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با همکار آزاده

قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به همراه حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی  با همکار آزاده علی سلمانیان در روستای فرومد دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در حاشیه  چهارمین بازدید از بازدیدهای  دوره ای رئیس سازمان از مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها دیدار با علی سلمانیان همکار آزاده دوران ۸ سال دفاع مقدس انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این دیدار گفت:وظیفه ما است که دلاوری‌ها ، شجاعت و شکیبایی‌ آزادگان را ارج نهیم چرا که امروز اقتدار و امنیت ما مدیون صبر و شکیبایی و جان فشانی ها و حماسه‌آفرینی شهیدان، جانبازان و آزادگان سرفراز است و با الگو گرفتن از صبر و استقامت این بزرگواران در شرایط کنونی می توان بر مشکلات فائق آمد.

قاسمی خاطر نشان کرد:تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما به فراموشی سپرده نشود هیچ قدرتی توان تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد:آزادگان باید قدر و ارزش مدال آزادگی خود را بدانند و وظیفه ماست که این اسوه های مقاومت و پایداری را از یاد نبریم و در ادای دین خود به آنان توفیق داشته باشیم.

در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس از این همکار آزاده و یادگار روزهای دفاع مقدس تجلیل شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت